Håndværkerrengøring i forbindelse med dit byggeprojekt

Skab et godt slutresultat af dit byggeprojekt med vores professionelle håndværkerrengøring, som vi udfører over hele landet til en konkurrencedygtig pris. Har du brug for rengøring efter håndværkere i f.eks Aarhus, Odense eller Aabenraa, skal du bare kontakte os. Vi står klar med svanemærket rengøring udført af dygtige fagfolk.

Skal byggeprojektet afleveres?

Når et byggeprojekt skal afleveres, er det vigtigt, at der bliver leveret et godt resultat. Lad os sørge for at dit projekt bliver udført i højeste kvalitet. Arbejdstilsynet skal også aflægge dit byggeprojekt et besøg, og derfor kan vi hjælpe med grovrengøring af dit byggeprojekt. Vores medarbejdere har gennemgået de nødvendige sikkerhedskurser, så de kan begive sig på arbejdspladsen. Vi har også sikkerhedssko og hjelme, så vi kan færdes over hele byggepladsen. Vi kan blandt andet hjælpe med: • Løbende oprydning • At støvgener holdes nede • At faldulykker forebygges.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud på håndværkerrengøring

Du er altid meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at høre mere om vores håndværkerrengøring, priser eller andet. Derudover står vi også klar til at udarbejde et uforpligtende tilbud.

Ring og hør mere på telefon 60 90 54 93 eller skriv til vores e-mail info@proren-service.dk

Faste kunder

KVM dagligt rengjort

Liter vand brugt

Daglige kopper kaffe

Madordning

Vi leverer hver dag sund og nærende skolemad til en lang række private og kommunale skoler i danmark.
Kontakt os, hvis vi også skal levere til jer

Få et GRATIS tilbud

Udfyld formularen, og afvent et godt tilbud på e-mail

Aabenraa