Miljøvenlig kontorrengøring

De ansatte på et kontor opholder sig i rigtig mange timer på kontoret om dagen, og det er derfor vigtigt, at der jævnligt bliver gjort grundigt rent, ligesom vi rengør vores private hjem. Det sikrer et arbejdsmiljø, som bliver indbydende for alle at være i, og det kan tilmed mindske sygefraværet.

​Når I vælger ProRengøringsService til at rengøre jeres lokaler, får I et miljø, som er indbydende for alle.

ProRengøringsService er en professionel, stabil og ikke mindst fleksibel samarbejdspartner inden for blandt andet kontorrengøring, som vi tilbyder for virksomheder i hele landet. Har du brug for grundig og miljøvenlig rengøring af kontor til attraktive priser, hvad enten det er i Aabenraa, Aarhus eller Odense, så står vi klar til at hjælpe hele døgnet rundt.

​Vores rengøring udføres altid i høj kvalitet, og vi anvender svanemærkede produkter.

Du får en fast kontaktperson hos os

Vælger du at indgå en samarbejdsaftale med os, får du en fast kontaktperson 365 dage om året, hele døgnet rundt.
Denne person kan du altid kontakte, hvis du f.eks har behov for, at der i perioder bliver udført kontorrengøring oftere, eller hvis der skal udføres en anden form for rengøring end normalt.

Kontakt os og hør mere om vores kontorrengøring

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med kontorrengøring, eller hvis du kunne tænke dig en pris på en fast aftale.

Vær opmærksom på at vi tilbyder to måneders rengøring uden efterfølgende binding, så du har mulighed for at prøve os af.

Kontakt os på 60 90 54 93 eller send os en mail på info@proren-service.dk

Faste kunder

KVM dagligt rengjort

Liter vand brugt

Daglige kopper kaffe

Madordning

Vi leverer hver dag sund og nærende skolemad til en lang række private og kommunale skoler i danmark.
Kontakt os, hvis vi også skal levere til jer

Få et GRATIS tilbud

Udfyld formularen, og afvent et godt tilbud på e-mail

Aabenraa